הקידום הממומן בגוגל (PPC) – מה זה אומר ואיך עושים זאת?
הפרסום בגוגל מיושם בשיטת ה- PPC שזה קיצור של (PAY PER CLICK) ולכן הוא ידוע גם בשם קידום ממומן בגוגל,
במסגרתו אתה נדרשים לשלם עבור הפרסום רק לאחר שאחד מהגולשים "הקליק" בפועל על גבי מודעת הפרסום שלך ונחשף לתוכנה.
גוגל מאפשרת להציג את מודעות הפרסום שלך במספר דרכים עיקריות:

- מודעות טקסט – כל אותם גולשים המבצעים חיפוש בגוגל באמצעות שאילתות חיפוש שונות בהן מופיעות מילים ו/או ביטויים הקשורים למילות המפתח וביטוי המפתח אותם הגדרתה מראש.
- מודעות ויזואליות – פרסם מודעות תמונה ו\או וידיאו ברשת התוכן של גוגל הכוללת מיליוני אתרים בארץ ובעולם בניהם: Y-NET, וואלה, ישראל היום, דה-מרקר ועוד ועוד.
- מודעות רימרקטינג – נקרא גם פרסום חוזר והכוונה היא לפרסומות שעקבות אחר הגולשים שביקרו באתר ו\או דף נחיתה של העסק, כמעט לכל מקום שבו הגולש יהיה (במחשב, בטבלט ובנייד)
השימוש במערכת הפרסום של גוגל פתוחה לכל אחד ואחת, ומאפשרת פרסום באופן עצמאי
אם זאת כדי להצליח בפרסום ולייצר תוצאות היינו ממליצים:
- לקחת את הנושא ברצינות – כדי לעלות מודעה בגוגל לוקח חמש דקות למרות זאת' חשוב לעשות עבודה מקדימה ולעבור על כל השלבים ביסודיות
- ללמוד את התחום לעומק – אינטרנט מוצף במידע שיכול לעזור, היינו ממליצים ללמוד ממקורות אמינים בעלי ניסיון והצלחות.
- להיות נועזים אך זהירים – אל תפחד לעשות טעויות, חשוב להיות בפעולה. במקביל תהיה זהיר, תתחיל עם תקציבים קטנים ותלמד תוך כדי תנועה.
- לעקוב ולשפר – תעקוב תמיד אחר התוצאות, תלמד מהן ותדאג לתקן ולשנות
בנוסף תמיד תכלו לשכור את שירותיו של מומחה קידום ממומן בגוגל וליהנות ממגוון רחב של שירותים מקצועיים
אשר יוכלו לסייע לכם לחסוך זמן יקר וגם לא מעט כסף.