השאר פרטים בתיבה לקבלת ייעוץ והכוונה חינם וללא כל התחייבות

ליווי והדרכה לשיווק עצמאי באינטרנט

זה דיגיטל מרקטר!

שיווק עצמאי באינטרנט

שיווק דיגיטלי הפך בשנים האחרונות לאחד מצינורות השיווק המרכזיים בכל עסק וזאת האופציה המוצלחת והנוחה ביותר בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים.

בעזרת מגוון רחב של כלים וזירות שיווק דיגיטליות, יכול כל עסק להביא לעצמו שפע של מבקרים, פניות ומתעניינים שבסופו של יתרגמו לעוד ועוד לקוחות.

זה לא חלום וזאת לא אשליה, עסקים רבים פועלים כך ממש עכשיו ומגיעים להצלחות יוצאות מהכלל רק באמצעות השיווק הדיגיטלי.

כאשר עסק ניגש לשווק את עצמו באינטרנט עומדות לפניו שתי אפשרויות מרכזיות,

לשכור את שירותיו של גורם חיצוני שיעשה עבורו את העבודה או לעשות את השיווק והפרסום באופן עצמאי.

תקציבי הפרסום של עסקים קטנים ובינוניים בדרך כלל לא גדול ולכן הם מעדיפים לעשות את השיווק בעצמם ולחסוך את העליות לחברות חיצונית.

כדי לעמוד במשימת השיווק העצמאי באינטרנט בהצלחה, נדרש מבעל העסק ללמוד את הנושא לעמוק, להשתפר ולהתמיד בעשייה.

רק ככה באמת ניתן להצליח, כל ניסיון אחר וקיצורי דרך, עלולים להביא את התוצאה ההפוכה.

הנוסחה הסודית להצלחת השיווק הדיגיטלי

באיזה שהוא מקום אנחנו תמיד מחפשים את גלולת הקסם, את הקיצור דרך שיביא לנו את התוצאה במהירות.

אז הנקודה היא, שאין גלולה כזו וגם אין איזה נוסחה סודית שתביא לך הצלחה.

החדשות הטובות הן, שיש נוסחה שהיא לא סודית וייתכן ואתה כבר מכיר אותה, שכן תביא לך תוצאות

וכן תגרום לשיווק העצמאי באינטרנט להצליח ולחלומות שלך להתגשם!

 

הנוסחה היא: למדיה -> עשייה -> ושיפור

למידה, עשייה ושיפור השיווק

למדיה – כדי לקבל ביטחון, להבין מה אתה עושה, לדעת איפה כדאי לך לפעול בהתאם לעסק שלך ועוד, חשוב שתלמד את התחום בצורה רצינית, יסודית ומקיפה.

אל תוותר לעצמך ותסתפק באיזה סרטון שראית או קורס אחד שעשית.

במיוחד בתחום כזה שמתקדם, משתפר ומשתנה כל הזמן, החלק הזה של הלמידה, אף פעם לא ניגמר.

חשוב להישאר מעודכנים וללמוד ממקורות אמינים. יש שפע של מידע בחינם ובתשלום, תשתדל לשלב בין השניים ולא להסתפק רק בחינם או רק בתשלום

 

עשייה – למדיה בלי עשייה לא שווה כלום. כמה שזה נשמע מובן מאילו אל תכנס למצב של פרפקציוניזם.

הרבה בעלי עסקים נמצאים במצב הזה, שהם רק לומדים ולומדים ומחכים לרגע הנכון, להתחיל לפעול.

האמת שכבר אתמול היה הזמן הנכון להתחיל לפעול!

תהיה נועז מצד אחד וזהיר מהצד השני. אל תפחד לעשות טעויות, בהתחלה תפעל בקטן, צעד אחר צעד, לאט לאט, תצבור ניסיון וביטחון ותגדיל את הפעילות.

 

שיפור – השיפור מתבצע במספר רבדים:

1. בזמן העשייה אתה עדיין נמצא במצב של למידה ולכן אתה מגלה דברים חדשים, פיצ’רים, שיטות ודרכי פעולה נוספים – חשוב שתיישם אותם.

2. הפעולות שלך מניבות תוצאות, תעקוב אחריהן, תנתח אותן, תראה מה עובד ומה עובד פחות ותשפר תוך כדי תנועה.

לפעמים שינוי אחד קטן יכול להקפיץ את התוצאות שלך פלאים!

3. ההתקדמות בתהליך מצריך ממך להשתפר גם בתור בעל עסק, לתת שירות יותר טוב, לשפר את אחוזי המכירה, לשפר את המוצרים ועוד

פעולה עקבית באופן הזה של: למידה -> עשייה ->ושיפור

תביא את אותך ואת העסק שלך להצלחה שתמיד רצית!

אנחנו נעזור לך לפרוש כנפיים ולעוף

השירות “אימון, ליוון והדרכה דיגיטלית” נולד אחרי שיחות ועבודה רבה עם בעלי עסקים קטנים ובינוניים שמתקשים ו\או מפחדים לשווק את עצמם באופן עצמאי באינטרנט

בעלי עסקים חדשים ומנוסים כאחד נתקלים באתגרים רבים ומוצאים את עצמם

– מבולבלים –

– חסרי ביטחון לפעול –

– לא מבינים מה ואיך לעשות –

– מאוכזבים מהתוצאות –

– לא מצליחים להתמיד ולעקוב –

– פועלים בזירות שיווק לא מתאימות –

– מאותגרים טכנולוגית –

– מפסידים כסף –

כאשר הם ניגשים ליישם את מה שלמדו ולשווק את עסק שלהם בפועל.

לא מדובר בעוד קורס או סדנה שתספק לך עוד ידע, השירות שם דגש על שלושת השלבים – למידה, עשיה וישפור.

נלמד אותך לדוג, בכל השלבים אתה תעשה הכל בעצמך עם ליווי, אימון והדרכה שלנו, כאשר אנחנו נעקוב יחד איתך, נלמד, ננתח את התוצאות ונשתפר.

השירות כולל בין היתר:

  • הדרכה ולימוד כלי השיווק הרלוונטיים – מושגים חשובים, כלי שיווק ופלטפורמות, הבנת המערכות ועוד
  • יישום ועבודה בפועל – הלכה למעשה, אתה עושה ואנחנו בודקים ועוקבים ומכווינים
  • בקרה וניתוח של תוצאות – שימוש בכלי מעקב כמו אנליטיקס, מעקב אחר המרות
  • תמיכה ומענה מיידים לכל שאלה – קשר ישיר איתנו ומענה מהיר לכל השאלות שלך
  • אימון אישי להצלחה – שיפור תהליכי המכירה ואימון אישי בתהליך עצמו

  • בחירת זירות השיווק –  נבחר יחד איתך את זירות השיווק המתאימות ביותר לעסק שלך ובמי כדאי לך לפעול פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם, אתר\ בלוג ועד 
  • בחירת ערוצי\ כלי השיווק – נחליט יחד באילו ערוצים וכלים שיווקים להשתמש, כדי שיניבו את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן 
  • הגדרת קהל היעד – נגדיר את הלקוח האידיאלי לעסק שלך
  • בניית אסטרטגית דיגיטלית – בניית המשפך השיווקי, הזרימה בין זירות השיווק ועוד
  • תוכנית פעולה, שלב אחר שלב – תוכנית עבודה ברמת העשייה היום יומית

זמן התהליך והאפיון שלו יקבעו אישי לכל אחד ואחת בהתאם לרמת הידע שלהם, סוג העסק והיקף הפעילות.

חשוב לציין, השירות לא מחייב וניתן להפסיק אותו בכל שלב בו אתה מרגיש עצמאי מספיק לפעול בעצמך, ללא עזרה והליווי שלנו.

לפרטים ונספים על השירות ולקבלת המדריך “סודות השיווק הדיגיטלי” בחינם וללא כל התחייבות.

אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים בתיבה כאן למטה

נגישות