כתיבת תוכן מעניין – איך עושים זאת נכון?
רוב האנשים ו\או עסקים שמגיעים לכתיבת תוכן, מסתבכים, מבזבזים הרבה זמן ובסופו של דבר מפספסים את המסר העיקרי אותו הם רוצים להעביר.
לכן אם אתה לא כותב תוכן מנוסה היינו ממליצים לך בחום להעביר את הכתיבה לגורם חיצוני בעל ניסיון שיודע את העבודה, אומנם שירות מסוג זה יעלה לך כסף אך מצד שני יחסוך לך זמן וישפר משמעותית את התוצאות שתקבל בעתיד.
אם בכל זאת החלטת לכתוב את התוכן בעצמך היינו ממליצים לך להשתמש במודל שנכתב לפני שנים רבות ועד היום עושה את העבודה מצוין ומביא תוצאות.
המודל נקרא A.I.D.A וניתן להשתמש בתבנית לכל סוגי התכנים (מודעה בגוגל\ פייסבוק, כתיבה באתר, ניוזלטר, פוסט באתר ועוד ..)

A (Attention) – תשומת לב
ברגע שהצלחת לתפוס את תשומת הלב של הגולש מבין כל המסרים השיווקיים אליהם הוא חשוף, בעצם עשית 50 אחוז מהעבודה. כרגע הגולש נותן לך את שניות התהילה ומוכן להמשיך לקרוא.
כדי לעשות זאת אתה חייב להשתמש בכותרות יוצאות דופן, מסקרנות, המשלבות את כל התועלות שהלקוח יקבל מהמשך הקריאה, בנוסף השימוש בתמונות\ סרטונים יעשו את העבודה נפלא.
I (Interest) – עניין
אומנם הצלחת לתפוס את תשומת הלב של הלקוח אבל אם בשלב הזה תשעמם אותו איבדת את הגולש והוא ימשיך לחפש פתרונות במקום אחר.
כאן היינו ממליצים לך לגעת בכל הכאבים שיש ללקוח (להם יש לך פתרון), בבעיות שלו ובכל הדברים שמפריעים לו כדי ליצור עניין להמשך הקריאה (חשוב להתמקד הנושא אחד ולא להתפזר)
D (Desire) – תשוקה\ רצון
זה השלב בו יש לך את מלוא תשומת הלב של הקורא, הוא איתך, יצרת עניין, נגעת לו בכאבים והוא רוצה לדעת מה יש לך להציע.
זה השלב בו אתה מדבר על הפתרונות לבעיות שהעלתה בסעיף הקודם וכותב את התועלות שאתה מציע.
כאן יש לך גם את המקום להגדיל לקורא את הרצון והתשוקה לפתרון ולגרום לו לרצות יותר לפתור את הבעיה שלו
A (Action) – הנעה לפעולה
אם עשית את העבודה טוב והקורא הגיע איתך עד הסוף אתה חייב להניע אותו לפעולה (התקשר עכשיו, תשאיר פרטים, תעשה לייק, ועוד ועוד)
בכל תוכן חייבת להיות הנעה לפעולה אחרת אתה מפספס את המטרה וכל העבודה שעשית עד עכשיו פשוט הולכת לטמיון.