5. פרסום ממומן
אחת הדרכים שלכם להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים, היא עם שיטה של פרסום ממומן.
המשמעות פשוטה: אתם משלמים על מודעה פרסומית שאמורה להגיע לכמה שיותר משתמשים.
היתרון: פרסום מיידי. החיסרון: עלות כספית יחסית גבוהה, אך בעיקר – שיטה שלא מאפשרת לכם לקדם ולטפח את הנכס שלכם (אתר הבית).
6. PPC (Pay Per Click) – תשלום עובר הקלקות
בשיטה זאת תקציבי הפרסום שלכם לא נזרקים לאוויר, אלא מושקע בצורה מושכלת.
“תשלום לפי קליק” שומר על התקציב שלכם בכיסים, מה שאומר כי רק בעת שיהיה קליק על המודעה הפרסומית, תשלמו על המודעה. כך אתם נהנים מפרסום חסכוני והוגן במידה ואתם עושים זאת נכון.
7. עלות לחשיפה (CPI – (cost per Impression או עלות לאלף חשיפות (CPM- (cost per mille
בשיטה הזאת אופן התשלום עבור הפרסום יהיה לפי חשיפות. מכיוון שמדובר במסה גדולה של חשיפות לא נהוג לחשב את התשלום פר חשיפה בודדת אלה עפ”י 1000 חשיפות ולכן אתם תתקלו במונח “עלות לאלף חשיפות” CPM
הזירות הדיגיטליות שעובדות בשיטה הזאת הן: פייסבוק, רשת המדיה של גוגל, אאוטבריין טאבולה ועוד
פרסום בשטה הזאת מצריך לפלח את קהל היעד באופן מדויק ותמיד להיות עם היד על הדופק (כדי שהתקציב לא יישרף סתם עבור חשיפות לא רלוונטיות)
8. פרסום או קידום אורגני (SEO)
מקרה זה אינכם משלמים כסף לגוגל או לפייסבוק, אלא שאתם נוקטים בשיטות טבעיות בכדי לייצר תנועה ולהגיע לכמה שיותר לקוחות.
איך יוצרים תנועה אורגנית? קידום באמצעות ביטויי מפתח (קידום אורגני), עידוד שיתופים ותגובות של משתמשים ברשתות החברתיות, שיתופי פעולה ברשת וכן הלאה…
9. מקדם אתרים
איש המקצוע הדומיננטי והרלוונטי ביותר בכל הקשור לפרסום בדיגיטל – מקדם האתרים.
המקדם הוא המפקד, ותחתיו ישנם עוד פקודים (כותבי תוכן, מעצבים גרפיים, אנשי SEO וכן הלאה) כל זאת כדי לייצר תנועה של גולשים לאתר, דפי הנחיתה ו\או למודעות הפרסום שלכם.
באחריות המקדם לאתר את הצורך והמטרות שלכם, לבנות תכנית עבודה – לטווח הקצר או הארוך, ולפעול לטובת תוצאות החופפות לציפיות שלכם.